Klokkenluidersregeling
Deze regeling is oorspronkelijk in werking getreden op 1 januari 2009. Bijzonder is dat sinds 1 augustus 2014 ook ouders en leerlingen, naast werknemers, van deze regeling gebruik kunnen maken.
Regeling: Klokkenluidersregeling 2022
Hieronder valt:
- Het vermoeden van een misstand binnen de organisatie met een maatschappelijk belang (bij bijvoorbeeld strafbare feiten of gevaren voor de volksgezondheid of het milieu).
Stap 1: Melden bij
de voorzitter van de Raad van Bestuur, de heer Jos Kusters
Vereniging Ons Middelbaar Onderwijs
Postbus 574
5000 AN Tilburg
T 013-595 55 00
F 013-595 55 99
Of, bij een van de vertrouwenspersonen integriteit, de heer H. Witte of mevrouw E. Mostermans:
Reitseplein 1
5038 AA Tilburg
Postbus 4076
5004 JB Tilburg
T 013-59 44 115
E omo@klachtregeling.nl
Stap 2: De voorzitter van de Raad van Bestuur of de vertrouwenspersoon meldt het vermoeden bij de Commissie Integriteitsvraagstukken.